Sony predstavilo vlastný elektromobil

1267
novy elektromobil od sony

V poslednej dobe sa zdá, že sa s autami poháňanými na elektrinu roztrhlo vrece. Posledným takýmto produktom, ktorý sa zjavil na trhu, je elektromobil od Sony. Môže to znieť neuveriteľne, no táto technologická firma skutočne ašpiruje na prvenstvo v moderných elektromobiloch. Po úspešnej hernej konzole, televízii a fotoaparáte sa technologický gigant posledne ukázal pred zvedavými očami fanúšikov a zákazníkov s oveľa väčším skvostom. Možné je, že prekoná predošlé úspechy firmy.

Vision-S je víziou technologickej budúcnosti

Elektromobil od firmy Sony na prvý pohľad zaujme štýlovým dizajnom a vycibreným interiérom. Odvážnejší kritici vypustili z úst, že sa nový počin od Sony snaží dotiahnuť na úroveň Tesly. Tieto dohady však zrejme nie sú ďaleko od pravdy. Vision-S sa skutočne dizajnom môže rovnať slávnym modelom z firmy Tesla, v mnohých ohľadoch automobily od Muska dokonca predčí. Dizajnom sa z diaľky môže ponášať na vozidlá značky Mazda. Je dokonale vybavený na cestné komunikácie, pričom zvláda aj nerovnosti terénu a skvele sa hodí aj do drsnejšieho počasia. Treba však počítať s tým, že po pár hodinách jazdy sa batéria vybije, preto sa s autom nezatúlajte priďaleko.

Koncept či realita Vision-S?

O túlaní sa s modelom Vision-S je možno ešte priskoro rozprávať, zatiaľ totiž auto vo fyzickom svete neexistuje. Vizuál automobilu je dotiahnutý do posledných detailov, či už sa jedná o exteriér alebo interiér. Oboje sú pastvou pre oči. O čom sa však výrobca odmieta podeliť so zvedavými novinármi a milovníkmi technológií, sú presné parametre vozidla. Uniklo len, že má ísť o vozidlo poháňané dvojicou elektromotorov. Oba budú o výkone 200 kW. Čo poteší milovníkov rýchlej jazdy, je senzácia, že Vision-S sa dostane z 0 na 100 za 4,8 sekundy. Dĺžka dojazdu batérie je stále jednou z neznámych, ktoré figurujú v komplikovanej a zatiaľ nevyriešenej rovnici elektromobilu od Sony. Dostane sa vôbec do predaja? To ukáže čas.

Senzory a interiér

Auto je vybavené niekoľkými senzormi. Konkrétne ich má byť až 33. Sledovať budú dianie na vozovke, v okolí auta aj v jeho vnútri, vďaka čomu budete mať dokonalý prehľad o tom, čo sa deje aj čo sa dialo, keď ste práve neboli prítomný. Vision-S sa tak môže popýšiť až 2. úrovňou autonómnej jazdy. Interiér auta je jednoduchý. Ako sa hovorí, v jednoduchosti tkvie krása. Minimalistický dizajn palubnej dosky je vybavený až šiestimi displejmi.

Zdroj: youtube.com

Napíš komentár