Porsche predstavilo základnú verziu ôsmej generácie modelu 911. Nový športový automobil prichádza na trh ako Coupé a Cabriolet.
Pod kapotou sa ukrýva trojlitrový preplňovaný šesťvalec, ktorý produkuje 283 kW ( kombinovaná spotreba paliva 9,0 – 9,2 l / 100 km; emisie CO2 spolu 206 – 210 g / km). Oproti predošlej generácii ponúka Carrera o 11 kW (15 koní) väčší výkon. Nová generácia sa môže pochváliť špičkovými štandardnými vlastnosťami, ktoré sú prakticky nezmenené od modelu 911 Carrera S. Medzi ne patrí napríklad kvalitný interiér s dotykovým displejom 10,9 palca, komplexné pripojenie a tiež inovatívne asistenčné systémy, ako je režim Porsche Wet, ktorý zaisťuje ešte bezpečnejšie ovládanie vozidla na mokrých cestách. Model 911 Carrera sa vyznačuje menšími rozmermi kolies a bŕzd a samostatnými krytmi.
Rovnako ako v prípade modelu Carrera S, tak aj v tomto prípade boli motor, podvozok aj brzdy navrhnuté tak, aby poskytovali exkluzívny športový charakter. Prevodový výkon zabezpečuje nová osemstupňová dvojspojková prevodovka (PDK). Aj vďaka nej je 911 Carrera Coupé možné zrýchliť z 0 na 100 km/h za 4,2 sekundy s maximálnou rýchlosťou 293 km/h. Pokiaľ by ste si však vybrali model vo výbave Sport Chrono, hodnota sa zníži o 0,2 sekundy. Kombinovaná spotreba paliva u Coupé je 9,0 l/100 km, zatiaľ čo Cabriolet spáli 9,2 l/100 km.
O dokonalý zážitok z jazdy sa starajú aj pneumatiky 235/40 ZR na 19 palcových diskoch z ľahkej zliatiny, ktoré sa nachádzajú na prednej náprave. Na zadnej náprave zas nájdete 20-palcové kolesá s pneumatikami 295/35 ZR. Brzdnú silu na obidvoch nápravách zaisťujú brzdové kotúče s priemerom 330 milimetrov.
Porsche 911 Carrera dorazí najskôr s pohonom zadných kolies. Nová Carrera s pohonom všetkých štyroch kolies bude nasledovať neskôr.